Heb je jouw diploma IT-beheer, niveau 4 op zak en ben je op zoek naar een bedrijf waar je met plezier IT problemen oplost? Solliciteer dan bij ons voor de functie van Servicedesk-medewerker IT.
Elst
40
2.800
Een laptop, inclusief bijbehorende rugzak
Een mobiele telefoon met abonnement. Ook voor privégebruik
Werkervaring heb je niet per se nodig, maar kennis van Windows Server, Exchange Server, virtualisatie, Networking en firewalls wel.
Je werkt servicegerichtheid, want wanneer een klant een IT probleem heeft, weet jij de vinger op de zere plek te leggen. Kom je er echt niet uit dan, staan je 15 collega’s voor je klaar. Wij zijn blij met jou als collega, omdat je:
Op het industrieterrein in Elst vind je ons luxe ingericht kantoor. Jouw auto, motor of fiets parkeer je voor de deur. Zowel voor de e-bike als auto hebben we laadpalen. Met zonnepanelen op het dak en een klimaatgestuurde luchtcirculatiesysteem is het prettig werken in ons duurzame bedrijfspand. Op kantoor kun je aanschuiven voor een goed verzorgde lunch en er staat een fruitmand op de afdeling, voor als zin hebt in een tussendoortje. En wil je buiten werken of lunchen, dan kan dat op ons dakterras.
We hebben aandacht voor jou, omdat wij werkgeluk belangrijk vinden. We waarderen je inzet, maar er is ook tijd voor ontspanning, want we hebben teambuildinguitjes zoals een diner, theaterbezoek of een sportieve activiteit. Je kunt bij ons als servicedeskmedewerker IT rekenen op de volgende arbeidsvoorwaarden (op basis van een 40-urige werkweek):
Wil jij die nieuwe baan als servicedeskmedewerker IT scoren? Stuur dan een mail met motivatie en C.V. naar Jesca via hr [at] gks [punt] nl