GKS en Jeito werken samen aan innovatie en beveiliging

Met trots kondigen we aan dat Jeito zich heeft aangesloten bij GKS. Deze stap is het logische vervolg op een langdurige en prettige samenwerking waarin gedeelde waarden, visie en klantgerichtheid centraal staan. Door onze krachten nu officieel te bundelen, zetten we een belangrijke stap richting de toekomst.

Jeito is binnen onze organisatie het team dat zich volledig gaat richten op Research, Development en Security. In een snel veranderende digitale wereld zorgen we ervoor dat we altijd een stap voorblijven. We onderzoeken nieuwe technologieën, ontwikkelen slimme oplossingen en zorgen dat deze veilig én toekomstbestendig zijn.

“We geloven in eenvoud, betrouwbaarheid en innovatie. De aansluiting van Jeito versterkt onze slagkracht en maakt het mogelijk om onze klanten nog beter te ondersteunen. We combineren het beste van twee werelden: vertrouwde gezichten en service, met nieuwe kansen en technologische vernieuwing.”  –  Jesca van Kempen, Manager Marketing & Communication bij GKS.

Eén familie, vier labels, één missie

Later dit jaar krijgt Jeito een visuele rebranding. Daarmee wordt het merk ook uiterlijk een herkenbaar onderdeel van onze familie van labels. De frisse uitstraling sluit naadloos aan bij onze gezamenlijke ambitie: ICT-oplossingen die overal werken, slim zijn ingericht en maximale veiligheid garanderen. Wat betekent dit voor klanten en partners? De vertrouwde service en contactpersonen blijven behouden. Tegelijkertijd ontstaan er meer mogelijkheden voor integratie, kennisdeling en innovatie. Samen spelen we sneller en gerichter in op wat klanten nu nodig hebben en wat ze morgen wordt verwacht.

Klaar voor wat komt

Bij GKS geloven we dat technologie moet werken voor mensen, niet andersom. Daarom investeren we in oplossingen die schaalbaar, veilig en eenvoudig in gebruik zijn. De komst van Jeito onderstreept onze groeistrategie én onze inzet om midden- en kleinbedrijven in de regio nóg krachtiger te ondersteunen. Overal. Slim. Veilig. met vier labels maar met één visie.